سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی آینه های هوشمند

معرفی آینه های هوشمند

آیا تا به حال به خرید آینه ال ای دی دار فکر کرده اید؟ برای اتاقتان، سرویس بهداشتی خانه یا دفتر کارتان، برای حمام خانه تان و یا هر جای دیگر. از اینجا شروع کنیم که آینه هوشمند چیست؟ آینه هوشمند چه تفاوتی با آینه معمولی دارد؟ آینه هوشمند در واقع آینه ای است که به سبب پیشرفت تکنولوژی، به روز شده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است. از این امکانات می شود به پخش موسیقی، نورپردازی به رنگ های مختلف، تکنولوژی ضد بخار آینه و ... اشاره کرد. قیمت خرید آینه بک لایت نسبت به آینه های قدیمی و ساده، مقداری بالاتر است. اما این شمایید که باید امکانات و قیمت خرید آینه هوشمند را با هم مقایسه کنید و ببنید که آیا هزینه ای که برای خرید این محصول می پردازید صرفه اقتصادی دارد یا خیر. 

در واقع قیمت خرید آینه هوشمند وابسته به عوامل زیادی است. نمونه های خارجی این محصول به نسبت نمونه های ایرانی قیمت بالاتری دارند. باید این نکته را مدنظر قرار دهیم، هزینه ای که شما تحت عنوان خرید آینه هوشمند پرداخت می کنید مجموعی از هزینه خود آینه و امکاناتی است که روی آن سوار شده است. همچنین در مورد تعیین قیمت خرید آینه بک لایت برند تولیدی نیز مهم می باشد. قطعا آینه ال ای دی دار باکیفیت نسبت به باقی آینه ها قیمت بالاتری دارد. برند های متنوعی در بازار موجود است و این انتخاب نیز در اختیار شما می باشد.

لازم به ذکر است که  از آینه های ال ای دی دار در مکان های مختلفی استفاده می شود، بعضی از این مکان ها به شرح زیر هستند:

سرویس بهداشتی

حمام ، 

اتاق خواب 

باشگاه

سالن زیبایی 

و ... .

کاربرد آینه های بک لایت

کاربرد آینه هوشمند در مکان های مختلف، متفاوت است. در اینجا به بررسی هر یک از این کاربرد ها می پردازیم:

آینه ال ای دی دار در سرویس بهداشتی 

در سرویس بهداشتی فعالیت های مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال، مسواک زدن، شستشوی دست ها، شست و شوی صورت، اصلاح ریش، شانه کردن مو، اصلاح مو و خیلی از فعالیت های دیگر. هر یک از این فعالیت ها برای آن که به درستی اجرا شوند، به یک آینه نیاز دارند و چه آینه ای بهتر از آینه بک لایت؟

امروزه با وجود آینه های هوشمند، زیبایی بسیار زیادی به سرویس های بهداشتی آمده است. علاوه بر زیبایی، این آینه ها کاربرد هایی دیگری نیز دارند که کمی قبل تر به برخی از آن ها اشاره شد. 

آینه های ال ای دی دار در اطراف و پشت خود نورپردازی هایی را دارند که علاوه بر شکوه و زیبایی، نور را در اطراف آینه پخش می کنند که یکی از کاربرد های آن بهتر دیده شدن چهره در این آینه ها است. 

یکی دیگر از قابلیت های این آینه های لوکس در سرویس بهداشتی، ویژگی ضد بخار بودن است. زمانی که از آب گرم استفاده می شود و رطوبت در سرویس بهداشتی بالا می رود این آینه ها بخار نمی کنند و کار را برای فردی که در سرویس بهداشتی است سخت نمی کنند. 

آینه هوشمند در حمام

یکی دیگر از کاربرد های انواع آینه های بک لایت، استفاده در حمام می باشد. آینه هوشمند در حمام نیز خیلی پر فایده است. یکی از مصارف آن، کمک به اصلاح موی سر، صورت و ریش در حمام است. 

در حمام نیز به دلیل وجود رطوبت بالا و گرمایی که در آب گرم وجود دارد آینه ها بخار می گیرند و امکان استفاده از آن ها محدود می شود. ولی زمانی که از آینه ال ای دی دار استفاده شود دیگر آینه بخار نمی کند و فرد اذیت نمی شود. علت آن هم وجود تکنولوژی ضد بخار این آینه ها است.

آینه هوشمند در اتاق خواب 

در اتاق خواب های منازل جدید، تنها استفاده این اتاق ها، استراحت کردن و خوابیدن نیست. به دلیل جای کم منازل، در این اتاق ها، آینه هم وجود دارد که رو به روی آن بتوان مراقبت های پوستی، شانه زدن و ... را انجام داد . یکی از مزایای آینه هوشمند در اتاق خواب وجود نور پردازی هایی در اطراف و پشت این آینه است که باعث جلوه بسیار زیبای این آینه می شود. علاوه بر آن به دلیل نوری که دارد دیدن تصاویر و چهره ها در آینه را راحت می کند. 

آینه بک لایت  در باشگاه

در باشگاه ها از آینه های هوشمند استفاده می شود تا بتوانند هنگام ورزش، خود را در آینه ببینند. همچنین از قابلیت پلی کردن موسیقی بر روی آینه استفاده کنند تا در هنگام ورزش آهنگ پخش شود.

آینه هوشمند در سالن زیبایی 

در سالن زیبایی به دلیل نورپردازی و پخش آهنگ از آینه های هوشمند استفاده می شود.

آینه ال ای دی دار باکیفیت به چه آینه ای می گویند؟

آینه استفاده شده در آینه ال ای دی دار باکیفیت، اندود جیوه خوبی دارد. یعنی کیفیت اندود کاری آن مناسب است. آینه ال ای دی دار باکیفیت وابسته به تعداد امکانات و آپشن های نصب شده بر روی آن نیست. در واقع این کیفیت این لوازم است که مهم می باشد. در مورد آینه هوشمند باکیفیت باید به سیم کشی آن دقت کرد. کیفیت ال ای دی های کار شده در آینه نیز بسیار مهم است. عمر مفید این ال ای دی ها تعیین کننده زمانی است که شما به تعمیرکار مراجعه می کنید. 

آیینه ال ای دی دار باکیفیت باید دارای ضمانت قابل قبولی باشد. تفاوتی ندارد جنس ایرانی می خرید یا خارجی. در هنگام خرید به دارا بودن گارانتی محصول دقت فرمایید. گارانتی نیز شرایطی برای استفاده در نظر گرفته است. حتما به این نکات توجه کنید تا در صورت بروز حادثه، دچار خسارت مالی نشوید.

بررسی قیمت خرید آینه هوشمند و نحوه پخش آن

بعد از بررسی کاربرد های مختلف آینه هوشمند، اگر شما نیاز به خرید این محصول دارید می توانید به مراکز پخش آینه بک لایت مراجعه کنید. یا حتی اگر دنبال شغلی مناسب و پر سود با بازاری داغ هستید، ما به شما شغل پخش آینه هوشمند را توصیه می کنیم. چون همانطور که گفته شد با توجه به نیاز انسان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، استفاده از این محصول به صورت دائمی بوده و بازار فروش خوبی دارد. 

پخش آینه هوشمند با تولید کننده های این محصول در ارتباط است. از طرف دیگر مغازه های خرده فروشی طرف کار با شرکت ها یا مراکز پخش آینه تاچ هستند. شما می توانید با ثبت سایت و درگاه فروش اینترنتی مختص خودتان، به فروش اینترنتی این محصول بپردازید و یک مرکز پخش آینه هوشمند آنلاین را به ثبت برسانید. اگر دنبال خرید این محصول هستید توصیه ما به شما این است که در مغازه های فروش لوازم بهداشتی ساختمانی به بررسی کامل قیمت خرید آینه هوشمند، مقایسه آن با سایر آینه ها و ... بپردازید. سپس خرید این محصول را انجام دهید.سخن پایانی

در پایان باید گفت که آینه نمادی از زیبایی می باشد. زیبایی امری کاملا سلیقه ای و شخصی است. نظر هر فرد برای خود محترم بوده و سلیقه افراد با هم متفاوت است. در اینجا ما فقط به برخی از نکات عمومی آینه ها برای معرفی آن ها پرداختیم. این که شما چه آینه ای را انتخاب می کنید به نیاز های شما و همچنین به سلیقه شما بستگی دارد. تیم ما امید وار است که توانسته باشد کمکی هر چند کوچک در زمینه انتخاب آینه سرویس بهداشتی به شما کرده باشد. 

 

برای مشاهده محصولات کلیک کنید(مشاهده محصولات)

برای مشاهده مطالب دبگر کلیک کنید (مشاهده مطالب)