سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه روشویی سرامیکی با سنگ مصنوعی

مقایسه روشویی سرامیکی با سنگ مصنوعی

تولید روشویی سرامیکی لاکچری از سالیان گذشته در داخل کشور رشد زیادی داشته است. دلیل این امر این است که با توجه به رشد روز افزون جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، توجه مردم به خرید لوازم بهداشتی و ساختمانی جدید و مدرن بیشتر شده است. این به این معناست که شغل های جدیدی در حال شکل گیری یا گسترش می باشد. شاید صد سال پیش کسی به این نکته فکر نمی کرد که تهیه و خرید روشویی برای سرویس بهداشتی به صنعتی تبدیل خواهد شد که مدل ها و انواع مختلفی دارد. خرید روشویی سرامیکی لاکچری امروزه یک نکته مهم در طراحی و دیزاین سرویس بهداشتی به حساب می آید. حال اگر می خواهید سرویس بهداشتی خانه یا محل کار خود را زیبا تر کنید می توانید خرید روشویی سرامیکی لاکچری، روشویی مدرن یا روشویی سنگی را انجام دهید.

مقایسه روشویی سرامیکی و سنگی و نکات کلیدی خرید آن ها

برای انجام این خرید باید به یک سری نکات توجه کنید. این نکات نیز شامل مواردی است که در ذیل به آن ها می پردازیم:

روشویی ای که دارای جنس سرامیک می باشد به نسبت روشویی سنگی دارای وزنی کمتر است. هم چنین خرید روشویی سرامیکی لاکچری نسبت به روشویی سنگی در قیمت بالاتری تری صورت می پذیرد. علاوه بر این، روشویی سرامیکی لاکچری نسبت به روشویی سنگی دارای درصد نفوذ آب کمتری است.

روشویی سنگی دارای عمر زیادی است و دارای رگه های اصلی سنگ می باشد. همین باعث نمای زیباتری می شود. در خرید روشویی سرامیکی لاکچری باید توجه داشت که جنس نامرغوب را به علت زیبایی ظاهری به شما نفروشند و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. روشویی سنگی امروزه در دیزان خانه های مدرن جای خود را باز کرده است و خواهان زیادی دارد. علی رغم سادگی، زیبایی بی نظیری را به منازل می دهد .

روشویی ها یکی از وسایلی هستند که در دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار حائز اهمیت می باشند و باید در انتخاب آن ها بسیار حساس باشیم تا یک روشویی مناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتیمان را پیدا کنیم و خریداری نماییم. در انتخاب روشویی سرویس بهداشتی باید به این نکته توجه کنیم که سایز آن نسبت به دستشویی بزرگ یا کوچک نباشد و متناسب با همان دستشویی انتخاب کنیم. 

تنوع بینظیر روشویی ها

امروزه تنوع بی نظیری در روشویی ها دیده می شود و کار را برای خریدار راحت می کند. برای بررسی این مدل های مختلف و همچنین مقایسه برند های تولید کننده روشویی، کافی است در نت واژه خرید روشویی را سرچ کنیم تا صفحه ای با مدل های مختلف روشویی با شرکت های مختلف برای شما باز شود.

مقایسه قیمت روشویی ها

روشویی‌ ها با متریال های مختلفی وجود دارند که قیمت آن ها هم بستگی به متریال آن ها دارد. روشویی‌ هایی که از متریال ضعیف تری در آن ها استفاده شده است، قیمت پایین تری نسبت به روشویی های باکیفیت تر و مرغوب تر دارند.

روشویی های باکیفیت زمانی که در دکوراسیون یک سرویس بهداشتی به کار می روند دیگر جای هیچ گونه نگرانی ای وجود ندارد و می توان در طولانی مدت از آن ها استفاده کرد. وقتی روشویی باکیفیت تهیه می کنیم خیالمان بابت شکننده نبودن، خورد نشدن، ضد آب بودن و ... راحت است. تمام این عوامل در قیمت روشویی ها (چه سنگی و چه سرامیکی)، تاثیرگذار است. 

قیمت روشویی سرامیکی‌ به نسبت روشویی سنگی گران تر است. زیرا متریال استفاده شده در روشویی سرامیکی کیفیت بالاتری به نسبت دیگر روشویی ها دارد. قیمت روشویی سرامیکی اگر چه بالا است اما ارزش خرید را دارد. زیرا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. قیمت روشویی سرامیکی به نسبت نوع سرامیکی که در آن به کار رفته است تغییر می کند و این قیمت در مغازه ها و فروشگاه های مختلف متفاوت است. قیمت روشویی سرامیکی اگر به صورت جزئی خریداری شود گران تر از زمانی است که به صورت کلی و عمده خریده شده باشد. 

مزایا خرید روشویی سرامیکی 

تا به این جای مقاله به مقایسه روشویی سنگی و سرامیکی‌ پرداختیم. هم چنین تنوع قیمت موجود در این دو محصول را مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت که خرید روشویی سرامیکی در مقایسه با خرید روشویی سنگی، یک انتخاب مناسب تر و معقولانه تر است. به همین خاطر نیاز می باشد تا سایر مزایای این روشویی خاص و لاکچری را بیان کنیم تا دیگر تردیدی برای خرید آن وجود نداشته باشد. برخی از این مزایا به شرح ذیل هستند:

طول عمر بسیار بالا 

عدم تغییر رنگ

عدم تغییر شکل

تنوع طراحی

تنوع طرح

تنوع‌ رنگ

کیفیت بینظیر

امکان سفارشی سازی محصول

و ... . 

 

برای مشاهده محصولات کلیک کنید(مشاهده محصولات)

برای مشاهده مطالب دیگر کلیک کنید (مشاهده مطالب)