سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بورس لوازم سرویس بهداشتی در مازندران

بورس لوازم سرویس بهداشتی در مازندران 

فرقی ندارد در کجای این کشور وسیع زندگی می کنید؛ چه تهران باشید چه کرج یا قزوین یا هر استان دیگر، نیازمند خرید لوازم مخصوص سرویس بهداشتی برای منزل خود می باشید. حال اگر اهل استان مازندران هستید در این مقاله همراه ما باشید. شما برای طراحی سرویس بهداشتی خود، نیاز به پیدا کردن معتبر ترین مرکز بورس لوازم سرویس بهداشتی در مازندران دارید، تا بهترین محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید. نگران نباشید؛ ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین مرکز بورس لوازم سرویس بهداشتی در مازندران را بیابید و با مراجعه به فروشگاه های مختلف، بررسی انواع مدل ها، بررسی قیمت خرید روشویی سرامیکی و پیدا کردن بهترین تولیدی آینه تاچ، بهترین خرید را تجربه کنید. اما بهتر است قبل از معرفی بهترین مراکز خرید و فروش (بورس لوازم بهداشتی در مازندران)، کمی با اجزای مختلف سرویس بهداشتی که نیازمند تهیه آن ها می باشید، آشنا شویم.

یک سرویس بهداشتی کامل نیازمند چه لوازم و مصالحی است؟ 

یک سرویس بهداشتی نیازمند لوازمی است که در ذیل به آن ها اشاره می شود:

توالت

مهم ترین بخش هر سرویس بهداشتی توالت آن است. توالت خود نیز دارای دو نوع است که در ادامه بررسی می کنیم.

توالت ایرانی

توالت ایرانی، که با نام توالت شرقی نیز شناخته می شود، توالتی است که در ایران استفاده و در تمامی منازل یافت می شود. این توالت تنها دارای یک مدل است. منتها ممکن است همان یک مدل با طرح ها و اشکال خاصی تولید شود. اما کارایی و نحوه استفاده آن تنها به یک شکل است.

توالت فرنگی

توالت فرنگی، همانطور که از نامش پیداست یک توالت خارجی است که در اکثر کشور های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. شکل این توالت مانند صندلی است. همین امر باعث می شود تا فشار کمتری به زانو و کمر فرد بیاید. ساختار این توالت به شکلی است که پشت کاسه آن یک مخزن آب قرار گرفته تا وظیفه تخلیه کاسه توالت را داشته باشد. توالت فرنگی دارای مدل های مختلفی است که در ادامه مهم ترین این موارد را بررسی می کنیم.

یکپارچه

مجزا

وال هنگ

شیرآلات

پس از توالت، جزئی که در یک سرویس بهداشتی بسیار مهم است و دارای استفاده بالایی است، شیر آلات سرویس بهداشتی می باشد. شیرآلات سرویس، دارای مدل های مختلف می باشد که در جنس های مختلفی ارائه می شود. با مراجعه به مرکز بورس لوازم بهداشتی در مازندران قادر به بررسی انواع مدل های آن خواهید بود.

کابینت

بخشی از سرویس بهداشتی که می تواند بسیار کاربردی باشد، کابینت آن است. اگر یک سرویس بهداشتی شلوغ و بهم ریخته دارید، پیشنهاد ما خرید یک کابینت است. می توانید با استفاده از کابینت، لوازم مختلفی که در سرویس بهداشتی استفاده می کنید را در آن قرار دهید و سرویس بهداشتی مرتب و منظمی را تجربه کنید.

آینه

اگر در سرویس بهداشتی خود یک آینه ندارید، قطعا سرویس بهداشتی شما ناقص است. زیرا بدون یک آینه، فرد قادر به مشاهده خود برای پاکیزه کردن صورت نخواهد بود. پس می توان آینه را نیز یکی از مهم ترین اجزای سرویس بهداشتی در نظر گرفت. اما کدام مدل آینه برای سرویس بهداشتی مناسب است؟ ما انواع آینه های مخصوص سرویس بهداشتی را در ادامه این مقاله برای شما بررسی می کنیم. این موارد عبارتند از:

آینه بک لایت (آینه تاچ)

یکی از محبوب ترین آینه ها، آینه بک لایت است. این آینه دارای نوربردازی های LED به صورت بک لایت و همچنین کلید هایی لمسی برای کنترل کردن این نورپردازی ها می باشد. آینه بک لایت، شیک ترین نوع آینه ای است که می تواند جلوه خاصی به سرویس بهداشتی شما بدهد. مخصوصا با استفاده از نور پردازی های خود.

آینه کمد دار

آینه شلف دار

آینه قاب دار

آینه بدون قاب

آینه چند تکه

آینه دوقلوی دوتایی

نورپردازی

یکی از مواردی که در زیبایی ظاهری یک سرویس بهداشتی لاکچری حائز اهمیت است، نورپردازی مناسب آن است. یک نورپردازی نامناسب به همان حدی که نورپردازی مناسب به سرویس بهداشتی شما جلوه می دهد، می تواند باعث نقص در طراحی و لاکچری بودن آن شود. پس به این مورد باید توجه زیادی داشته باشید. 

روشویی

پس از توالت، شیر آلات و آینه، مهم ترین بخش یک سرویس بهداشتی، روشویی آن است. یک روشویی باکیفیت و زیبا می تواند تاثیر بالایی در زیبایی سرویس بهداشتی شما داشته باشد. پس دقت در انتخاب روشویی اهمیت بالایی دارد. مدل های مختلفی از روشویی در مراکز بورس لوازم سرویس بهداشتی در مازندران و سایر شهر ها موجود است. ما مهم ترین موارد را در این مقاله برای شما آورده ایم.

روشویی سرامیکی (روشویی پرسلان)

روشویی سرامیکی، یک نوع روشویی بادوام و باکیفیت است که دارای ویژگی های بسیاری است. همین ویژگی ها نیز باعث محبوبیت و فروش بالای آن شده است. از ویژگی های آن می توان به مقاومت در برابر انواع فرسایش و حرارت، اشاره کرد. همچنین عمر طولانی مدت روشویی یکی از مهم ترین دلایل پرفروش بودن آن شده است. 

یک روشویی سرامیکی دارای مدل های مختلف با جنس های متفاوت است؛ بهترین مدل آن روشویی پرسلان است. سرامیک پرسلان مقاومت و دوام بالایی نسبت به سرامیک معمولی دارد. اگر قصد خرید روشویی سرامیکی را دارید، پیشنهاد ما خرید روشویی پرسلان است. زیرا پس از خرید این روشویی، سال ها نیازمند تعویض، نخواهید بود.

دیواری

پایه دار

کابینت دار

بدون کابینت

خرید روشویی سرامیکی و آینه بک لایت

اگر در استان مازندران زندگی می کنید و قصد خرید روشویی سرامیکی یا آینه بک لایت را دارید، خبر خوب این است که خوشبختانه این استان به دلیل جمعیت نسبتا بالا و مساحت بالایی که دارد، به راحتی می توانید بهترین فروشنده یا تولیدی روشویی یا آینه را بیابید و با بررسی  قیمت روشویی سرامیکی و آینه بک لایت (آینه تاچ)، بهترین خرید روشویی سرامیکی و آینه لمسی را داشته باشید.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید (مشاهده محصولات)