سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور یک سرویس بهداشتی مدرن داشته باشیم؟

چطور یک سرویس بهداشتی مدرن داشته باشیم؟

داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و زیبا، دغدغه امروز اکثر افرادی است که خانه نوساز دارند یا اقدام به تغییر دکوراسیون منزل خود کرده اند. زیرا دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز جزو دکوراسیون داخلی به حساب می آید و توجه به آن اهمیت زیادی دارد. در همین راستا اکثر افراد با خرید آینه ال ای دی یا تغییر روشویی سرامیکی دستشویی، قصد دارند که سرویس بهداشتی خود را مدرن کنند. اما باید بدانید که برای داشتن سرویس بهداشتی مدرن باید به اصول لازم آشنا باشید تا بتوانید بر اساس اصول این کار را انجام دهید. درست است که خرید آینه ال ای دی و روشویی سرامیکی دست ساز و لاکچری اقدام موثری است، اما باید به شناخت بهتری نسبت به این آینه ها و روشویی ها برسید. تا بتوانید استفاده ای بهتر از آن ها داشته باشید.

آینه تاچ قطعاً زیبا کننده محیط سرویس بهداشتی شما خواهد بود، اما اینکه چه آینه تاچی برای سرویس شما بهتر است و کدام آینه تاچ باکیفیت تر می باشد، مسئله مهمی است که قصد داریم طی این مقاله آن را بررسی کنیم.

استفاده از آینه های ال ای دی خاص و لاکچری

یکی از مهم‌ ترین اقداماتی که باعث مدرن شدن دکوراسیون داخلی محیط سرویس بهداشتی می شود، استفاده از یک آینه تاچ خاص و لاکچری می باشد. به همین منظور باید به خرید آینه ال ای دی بپردازید. آینه های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هم به صورت بک لایت و هم به صورت لایت طراحی و ساخته می شوند. نمونه بک لایت، دارای نورپردازی در پشت آینه می باشد و نمونه لایت دارای نور پردازی در روی آینه است. هر یک از این آینه ها بسیار زیبا و جذاب هستند و طرفداران زیادی هم دارند.

 شما با خرید آینه ال ای دی می‌‌ توانید تحولی بسیار شگرف و جذاب در دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید. مطمئن باشید که استفاده از آینه تاچ می تواند تاثیر زیادی در جذابیت محیط و سرویس بهداشتی شما داشته باشد. پس لحظه ‌ای درنگ نکنید و سریعاً اقدامات لازم را برای خرید آینه ال ای دی انجام دهید. 

البته قبل از خرید، دقت کنید که متراژ سرویس بهداشتی شما چقدر است تا بر اساس همان متراژ، خرید خود را انجام دهید. زیرا اگر متراژ سرویس بهداشتی شما کوچک باشد و از یک آینه تاچ باکیفیت بزرگ استفاده کنید، نمای دکوراسیون زیبا نخواهد بود. در نتیجه باید اندازه آینه بک لایت شما متناسب با اندازه سرویس بهداشتی باشد.

روشویی چه نقشی در مدرن شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی ایفا می کند؟

علاوه بر خرید آینه ال ای دی، خرید یک روشویی سرامیکی دست ساز و شیک هم می تواند تاثیر زیادی روی مدرن شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل شما داشته باشد. روشویی های سرامیکی که در برخی از موارد با نام روشویی پرسلان هم شناخته می‌ شوند، از سرامیک های متنوع ساخته می شوند که تنوع ظاهری بسیار بالایی دارند. همین موضوع باعث شده است تا خریداران زیادی را هم به خود اختصاص دهند.

تنوع بالا در روشویی های سرامیکی موجب این امر می‌شود که سلایق مختلف را در بر بگیرد. در نتیجه تمام افراد با هر سلیقه ای می توانند اقدام به خرید روشویی سرامیکی دست ساز و لاکچری نمایند. اگر دوست دارید که سرویس بهداشتی منزل شما تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته باشد انتخاب یک روشویی پرسلان باکیفیت، زیبا و مناسب، تاثیر زیادی بر روی این روند خواهد گذاشت.

روشویی های سرامیکی در مدل های متنوعی ساخته می شوند. نوع کابینت دار یا دیواری جزو جدیدترین مدل های آن ها محسوب می‌ شوند. که زیبایی ظاهری بالایی دارند. هم چنین از ابعاد جمع و جوری برخوردار هستند. استفاده از این مدل روشویی ها، قطعاً جلوه سرویس بهداشتی شما را مدرن می کند. زیرا جایگزین خوبی برای روشویی های قدیمی و پایه دار می باشند.

با این اوصاف باید در کنار خرید آینه ال ای دی حتماً خرید یک روشویی شیک و جذاب را هم در نظر داشته باشید، تا به کمک آن بتوانید تغییرات زیاد و جذابی را در دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید.

استفاده از رنگ های گرم برای سرامیک های دیوار

جدا از خرید آینه ال ای دی و انتخاب یک روشویی سرامیکی دست ساز و لاکچری، استفاده از رنگ‌ های جذاب برای سرامیک دیوار سرویس بهداشتی اهمیت زیادی دارد. در گذشته فقط از رنگ های سفید و روشن برای دیوار سرویس بهداشتی استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی اتفاق افتاده است اکثر طراحان تاکید دارند که استفاده از رنگ های گرم و انرژی بخش برای دیوار سرویس بهداشتی می تواند باعث ایجاد یک جلوه مدرن و زیبا شود. در همین راستا رنگ هایی مانند کرم سیر، قهوه ای،‌ نارنجی، زرد و زرشکی می تواند انتخاب خوبی برای دیوار سرویس بهداشتی باشد.

وقتی که رنگ دیوار سرویس بهداشتی شما گرم و پر انرژی باشد می توانید برای روشویی سرامیکی از رنگ روشن و خنثی مانند طوسی، سفید یا مشکی استفاده کنید و یک هارمونی زیبا را پدید بیاورید.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی به سبک مینیمال

یکی از سبک های پرطرفدار و بسیار زیبا برای دکوراسیون سرویس بهداشتی، سبک مینیمال می باشد. معمولاً برای سبک مینیمال می توان از ترکیب رنگ های سفید و مشکی در دیوار های سرویس بهداشتی و روشویی استفاده کرد. اگر ابعاد سرویس بهداشتی شما بزرگ است، می توانید با خرید آینه ال ای دی یا همان آینه تاچ نور بهتری را در محیط حکم فرما کنید. این مسئله به بزرگتر جلوه دادن سرویس بهداشتی کمک می نماید.

در میان تمامی موارد، استفاده از گیاهان سبز نیز تاثیر زیادی بر روی مدرن و مینیمال شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی خواهد گذاشت. دقت داشته باشید که نیازی نیست فضای سرویس بهداشتی را شلوغ کنید و مجموعه‌ ای از وسیله های لوکس را در آن قرار دهید. بلکه با انتخاب هوشمندانه می توانید فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی را مینیمال، ساده، اما مدرن و شیک کنید.

 

برای مشاهده محصولات کلیک کنید (مشاهده محصول)